pc
Innowacyjny dok do zwiększenia powierzchni Monako, barka, która wybuduje najdroższy francuski wiadukt morski czy nowoczesny hybrydowy prom dla Finlandii. To tylko niektóre innowacyjne projekty autorstwa CRIST. Stocznia bije rekord za rekordem w budowaniu specjalistycznych jednostek. I zapowiada kolejne.
Obecnie CRIST realizuje budowę m.in. nowoczesnej jednostki do obsługi farm wiatrowych, hybrydowego promu dla Islandii oraz największego hybrydowego promu świata dla norweskiego armatora. Jakość świadczonych usług oraz potencjał produkcyjny stoczni znajdują coraz większe uznanie u armatorów, czego doskonałym dowodem są kolejne kontrakty wypełniające portfel zamówień do końca 2018 roku.
CRIST jest obecnie jedną z największych polskich stoczni. W trakcie dwudziestosiedmioletniej działalności osiągnęła pozycję jednego z czołowych producentów wyspecjalizowanego sprzętu stoczniowego oraz jednostek pływających dla największych światowych odbiorców. Stocznia koncentruje swój rozwój wokół budowy specjalistycznych statków i konstrukcji dla przemysłu morskiego.
Tragedia w gdańskiej stoczni. To było morderstwo, nie wypadek
Dzięki systemowi smarowania powietrzem OceanGlide firma Alfa Laval podpisała pierwsze porozumienie o współpracy z koreańską stocznią
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich