dk
Jednostka zostanie zaprojektowana i zbudowana przez przedsiębiorstwo Ulstein. Wedle deklaracji producenta zostanie dostarczona klientowi w 2020 roku, umowa obejmuje również opcję zamówienia 2 kolejnych statków.
Projekt uwzględnia najnowsze trendy w budownictwie okretowym, takie jak dziób typu X-Bow zapewniający mniejsze zużycie paliwa czy też projekt siłowni gwarantujący niski poziom emisji szkodliwych spalin. Jednostka będzie przygotowana do długich rejsów arktycznych, posiadając 12 luksusowo wyposażonych pojedycznych kabin oraz 69 miejsc w większych pomieszczeniach. Towarzyszyć im będzie bogata infrastruktura wypoczynkowa oraz odpowiednie zapasy paliwa oraz wody pitnej.
Linblad Expeditions to przedsiębiorstwo zajmujące się organizacją rejsów wycieczkowych w rejony arktyczne. Promuje również działana mające na celu ochronę środowiska naturalnego.
5 wiodących flot świata ma wartość PKB Polski. Polska nie jest drugą Japonią
Eureka Shipping ogłasza budowę najnowocześniejszego statku do transportu cementu
W Japonii powstanie innowacyjny statek do transportu komponentów do morskich turbin wiatrowych
Pojazd rodem z science-fiction ma wzmocnić potencjał ukraińskich sił morskich
Amerykanie zwodowali swój pierwszy statek instalacyjny
BBC: firmy z Chorwacji i Włoch pomagają rosyjskiemu przemysłowi zbrojeniowemu omijać sankcje