PMK
Singapurski operator portowy PSA International przeładował 81 mln TEU w swoich obiektach w 2018 roku. Oznacza to wzrost o 9,1 proc. w stosunku do 2017 roku.
Terminal PSA w Singapurze odpowiadał 36,31 mln TEU przeładunków. Pozostałe 44,69 mln TEU zostało obsłużone w terminalach poza Singapurem.
- 2018 był rokiem dwóch prędkości. Powoli, ale stabilnie rósł rynek przewozów kontenerowych, mimo problemów geopolitycznych i pojawiających się barier gospodarczych – powiedział Tan Chong Meng, prezes PSA. - W tym samym czasie postępująca cyfryzacja dała większe możliwości do podniesienia wydajności pracy portów i terminali – dodał.
Mówiąc o planach PSA na 2019 r., dyrektor generalny powiedział, że grupa będzie nadal rozbudować swoją globalną sieć portów, jednocześnie dążąc w kierunku wprowadzania nowych innowacji.
Transport Week 2024. Rozwój, bezpieczeństwo i offshore
Litwa zaostrza kontrolę zboża z Rosji i Białorusi
Aktywny okres w inwestycjach tonażowych. Analiza rynku tonażowego (tygodnie 6-10/2024)
Hapag Lloyd w sztormach w 2023 i 2024 r.
Rząd chce, by terminal zbożowy w Gdyni trafił do KGS
Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał polskiego eksportu rolnego