• <
Kongres Polskie Porty 2030 edycja 2024

Cztery oferty w przetargu na modernizację kolei w zachodniej części Portu Gdynia

mk

05.12.2018 08:57 Źródło: własne
Strona główna Porty Morskie, Terminale, Logistyka Morska, Transport Morski Cztery oferty w przetargu na modernizację kolei w zachodniej części Portu Gdynia

Partnerzy portalu

Cztery oferty w przetargu na modernizację kolei w zachodniej części Portu Gdynia - GospodarkaMorska.pl

Tylko jedna oferta zmieściła się w budżecie przewidzianym w przetargu na realizację prac budowlanych związanych z rozbudową dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia. Do Zarządu Morskiego Portu Gdynia (ZMPG) trafiły łącznie cztery oferty. Budżet inwestora to 61,5 mln zł.

Wśród oferentów znaleźli się: EL-IN (66,932 mln zł), Spector (60,159 mln zł), konsorcjum NDI Sp. z o.o. i NDI S.A. (70,301 mln zł) oraz konsorcjum Colas Rail Polska i Colas Rail S.A.S. (65,511 mln zł).

Kryteria ustalone ZMPG to: cena (95%) oraz termin wykonania zamówienia (5%), przy czym czas prac może być maksymalnie skrócony do 18 miesięcy.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu inwestycyjnego pod tytułem: „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja”, który ma być zrealizowany na podstawie dokumentacji projektowej o tytule: „Przebudowa i elektryfikacja zewnętrznego układu torowego Intermodalnego Terminalu Kolejowego oraz toru dojazdowego nr 38 w Porcie Gdynia wraz z budową urządzeń sterowania ruchem kolejowym”.

Inwestycja obejmuje m.in:

  • przebudowę układu torowego od końca rozjazdu nr 572 (km 0 + 000,00) do początku rozjazdu nr 1031 (km 2 + 226,62) z wybudowaniem dodatkowego toru nr 31, regulacją rozjazdu nr 1031 i kompleksową wymianą istniejącej nawierzchni torowej, przebudowę nawierzchni drogowej w przejeździe (km 0 + 095,00 toru nr 38),
  • zabudowę płytami betonowymi części toru nr 37 wraz z terenem pomiędzy torem, a ul. Promową (od km 0 + 626,63 do km 0 + 822,42 toru nr 37),
  • budowę sieci trakcyjnej nad wszystkimi torami – od końca rozjazdu nr 572 (km 0 + 000,00) do torów na płycie żelbetowej intermodalnego terminalu kolejowego (km 0 + 214,54 toru nr 849) wraz z budową kabiny sekcyjnej,
  • budowę systemu sterowania ruchem kolejowym (srk) wraz z adaptacją i wyposażeniem na potrzeby srk pomieszczeń w istniejącym budynku.
bulk_cargo_port_szczecin

Partnerzy portalu

Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna
port_gdańsk_390x100_2023

Dziękujemy za wysłane grafiki.