ew
16 stycznia, Laboratorium Badawcze Polskiego Rejestru Statków S.A. zostało umieszczone w wykazie laboratoriów publikowanym przez Międzynarodową Organizację Morską (IMO) - LIST OF RECOGNIZED TEST LABORATORIES (SSE.1/Circ.3/Rev.1 z 2018-01-16) - laboratoriów uznanych w zakresie badań ogniowych konstrukcji okrętowych. Publikujemy oświadczenie Polskiego Rejestru Statków SA.
"Jesteśmy tym bardziej dumni, że zostaliśmy drugim polskim laboratorium umieszczonym przez IMO na liście laboratoriów uznanych przez administracje w zakresie 3 części FTP-Code 2010!
Gratulujemy Kierownikowi Laboratorium Badawczego oraz całemu zespołowi zaangażowanemu w prace na rzecz rozwoju laboratorium. Liczymy, że docenią to przede wszystkim nasi klienci, dla których realizujemy wszystkie działania zmierzające do podnoszenia standardów naszych usług."
Laboratorium Badawcze Polskiego Rejestru Statków S.A. jest jedynym laboratorium w Polsce prowadzącym badania środków ratunkowych oraz indywidualnych środków wypornościowych, które może poszczycić się wdrożonym systemem jakości zgodnym z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005.
Laboratorium Badawcze PRS, zgodnie z Zakresem Akredytacji nr AB 1431 uzyskanym w Polskim Centrum Akredytacji, wykonuje badania palności konstrukcji okrętowych, takich jak: grodzie, okna czy drzwi. W codziennej pracy wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu testów, jednocześnie stale rozszerzamy nasze możliwości badawcze wykorzystując kompetencje personelu i oferując coraz szerszy zakres badań, dostosowany do aktualnych potrzeb i wymagań rynku.
SEA Europe: Czas na wspólną pracę na rzecz Europejskiej Strategii Przemysłu Morskiego
Warunki klimatyczne i zagrożenie tras morskich zmartwieniem Włochów. Chodzi o wzrost cen... kawy
Ukraińska agencja wskazała firmę, która zajmie się sprzedażą superjachtu zarekwirowanego rosyjskiemu oligarsze
Ciemne chmury nad Orlen Trading Switzerland. Utracone zaliczki dotyczyły ropy m.in. z Wenezueli
Władze USA decydują się na trzykrotne zwiększenia cła na stal i aluminium z Chin. Celem jest ochrona własnego rynku
Czy gospodarka chińska przebudzi się? Analiza rynku frachtowego, czarterowego i kontraktowego (tydzień 11-14/2024)